Last night was the second time I had been chased by strangers on the road. Scary! Oh janganlah kejar saya ketika sedang memandu. And making any eye contact. Paling tak sukalah! Lets tinted the windows Aqila. Tapi takut nak cakap kat abah. Confirm kena bebel sebab sendiri yang cari pasal balik malam-malam kan. *I just love driving alone, and with good musics* Hehee. Wait till the suitable time comes lah kot. Haih.
Oh oh. I find this very cute! :D
Where is my Mr. Right? :PP
Saturday, March 27, 2010
Chased .
Sincerely, Aqila at 2:49 PM
Subscribe to:
Post Comments (Atom)

2 comments:
heyy..i rase ( wahh i...ahahah)
bkn u yg dorg keja..but that car..
saper owner keter 2?? klu dah 2 kali mcm nie..mesti ader sumting rite?
kak feezan punye kereta. tp ni yg saje nak kacau2 tu kot. tanak ikut jln putra dah. scary~
Post a Comment